COVID-19 update

Beste klant,

Naar aanleiding van de huidige situatie en ter voorkoming van verdere verspreiding van het Corona virus (COVID-19) treffen we enkele maatregelen.
Belangrijk om allereerst te vermelden is dat we er alles aan doen om onze klanten te blijven bedienen en de service te bieden die jullie van ons gewoon zijn.

Wij blijven geopend tijdens de week en leveringen gaan door, afhalingen mogelijk na afspraak. Voor leveringen en afhalingen vragen wij aan alle betrokkenen om de verscherpte maatregelen (o.a. social distancing) steeds te respecteren

Om de werking en continuïteit van ons bedrijf te blijven garanderen hebben we ervoor gekozen de binnendienst tijdelijk en gedeeltelijk vanuit de thuisomgeving te laten werken, met minimale bezetting op kantoor.

Om deze reden willen we u vragen de communicatie zoveel als mogelijk via e-mail te laten verlopen op een van volgende adressen:  verkoop@agimex.be, orders@agimex.be, info@agimex.be

Openingsuren kantoor en afhalingen:

Maandag tot donderdag 8u15 – 12u30 * 13u15 – 17u
Vrijdag 8u15 – 12u30 * 13u15 – 16u
Leveringen gaan door zoals gepland.

De bescherming van onze klanten en medewerkers is onze top prioriteit, intussen doen wij onze uiterste best om de gekende service te garanderen.

Het Agimex-team